Hepcat Store beats Carlings every time.

Min gode vän Robban har jag
känt sen vi var busiga tonårspunks och
vi har garvat mycket tillsammans genom åren.



Han har butiken Hepcat Store.
Kolla in den på:
http://www.hepcat.se/

Jag gillar hans butik och handlar hos honom så
ofta jag kan.
Bland annat har han mitt favoritklädmärke:
De Palma.



Carlings är en av hans konkurrenter och
jag brukar kolla in butiken regelbundet
för de har också De Palma.
Men Robban har större urval på De Palma
och jag handlar inte de grejor som Robban
har hos nån annan än honom,
SÅKLART!
Som sagt så kollar jag in Carlings regelbundet,
kan det kallas spionage?
Men jag måste erkänna att jag hittade en sak
nyligen som jag helt enkelt var TVUNGEN
att handla!
Ett bälte med texten:
DIRTY OLD MAN



Så kul!!!

Rock on,
på Hepcat Store!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: