Nyheter...

Nya saker fortsätter hända i livet,
kul och samtidigt omtumlande.
Känns som det här året varit fullt av förändringar,
mestadels positiva, men inte alla.
Har inte ännu nått gränsen för hur många förändringar
jag kan orka med, vi får se hur mycket mer som händer
innan den gränsen är nådd.

Vad är det då för nya förändringar som skett nu?
Ja, det får ni faktiskt vänta lite med att
få reda på. De som är närmast berörda
måste få reda på det först.
Sen skriver jag det här.

För er som nu undrar...
Nej, jag ska inte bli pappa igen!
Jag har mina 3 söner och min lilla bonusdotter.
De är allt jag behöver.

1 Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag förstår! hehe jo respekt får man nog ha och vara lugn =)

2009-12-01 @ 21:59:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: