Fredag, första semesterveckan.

Första semesterveckan går mot sitt slut och det har varit en fantastiskt skön vecka.
Vädret har varit bra, eller ibland mycket bra
och vi har haft massor av tid för släkt och vänner samt för varandra.
Det här var vår barnfria vecka, imorgon kommer Elle.
Killarna skulle egentligen också kommit,
men de är ännu på semester i Spanien med sin mamma,
så de kommer nästa vecka igen.
Igår hade jag och Maria en helt egen dag.
Hon fick sin 40-års present av mig,
en fotbehandling av en fotterapeut



och ett par snygga skor
som hon fick välja helt själv och som jag betalade.
Skorna får ni dock inte se för de vill hon själv visa upp för våra vänner på en kommande fest.
Vi åt lunch ute och när vi kom hem blev det champagne
och fortsatt massor av tid bara för varandra.
En härlig dag, med en underbar kvinna.

Idag så tar vi det väldigt lugnt nu på förmiddagen,
avkoppling och njutbart leverne.
Snart är det dags för lite trädgårdsarbete och sen ska vi iväg och handla till ikväll
för då kommer min faster Cecilia, min kusin Isabelle och hennes sambo Robin på besök.
Det blir deras premiär här och det ska bli kul!

Den här veckan har verkligen gått i levnadskonstens tecken.
Det handlar inte om hur många dagar du får på den här jorden,
eller hur mycket pengar du bär med dig på vägen.
Det handlar om att leva så att varje dag räknas.
Fyll dagarna med liv, inte livet med dagar.

3 Kommentarer
Postat av: Vicki

SV: Haha ;)

Kram! :)

2009-07-18 @ 00:35:56
URL: http://honeypumpkinpie.blogg.se/
Postat av: EmmaEriica

hejsan! förlåt om jag stör. ville bara kika in och berätta att du har en jätte fin blogg. Och även fråga dig en sak kan du svara på dagens fråga i min blogg? Dagens fråga handlar om; Har du nånsin pratat med kändisar eller skrivit till dom på tex Myspace? Om ja, vilka har du fått svar ifrån eller pratat med irl?



till dagens fråga; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/tillbaka-for-en-stund.html



I samma inlägg finns det en video av ett spöke som troligen visas vara Michael Jackson. Kommentera gärna vad ni tycker om videon. Ärlighet tack! Va helt ärlig när ni kommenterar! :D



Jag gör icke reklam för min blogg!



Tack!



EmmaE.

2009-07-18 @ 18:22:44
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan!

Åh gud va kul!

Jo jag håller med dig där, många tror att jag är kändis kåt och det är jag icke. Jag menar, kändisar är som vanliga människor dom med :S

Jag behandlar dom som jag själv vill bli behandlad :)

diggar din blogg btw :D



kram!

2009-07-19 @ 01:38:52
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: