Klippning...

En riktig trädgårdsröjardag...
Klippa häck, klippa gräs...
Det enda som inte klipps är hår.
När jag var 35 klippte jag av mitt hår som då nådde ner till drygt halva ryggen.
Därefter har jag oftast varit väldigt kortsnaggad, typ "Jarhead".
Nu växer håret vilt igen.
Min kära Maria vill se mig i långt hår
och en gentleman gör alltid vad han kan för att tillfredställa sin kvinna.
Men självklart har jag också en egen önskan om att vara långhårig ett tag igen.
Enda problemet är att mitt hår är väldigt "levande" och gör sällan som jag vill.
Det är också ännu för kort för att sättas upp.
Det krävs därför en hel del vax för att hålla det på plats.
Så vi får se hur länge jag orkar odla.
I-landsproblem, eller hur?



Det var inte längesen jag såg ut så här.

3 Kommentarer
Postat av: Alex

Klart du ska ha långt hår. Sedan borde du bli lite mindre och skaffa glasögon. oppps nu liknar du ju mig! Tänk om du kunde uppnå detta, att likna mig!

2009-06-15 @ 16:53:05
Postat av: Maddie

håller med alex klart du ska ha långt hår! :D alltid uppskattat :)

2009-06-16 @ 14:06:20
URL: http://enkronan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Micke:

Jag kan aldrig bli du som du Alex. Hur mycket jag än hade önskat det. ;-)

Ja, vi får se hur länge jag orkar odla, Madde. :-)

2009-06-16 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: