Odjuret och skönheten i Awesometown.

Som vanligt i mitt liv händer allt på en gång.
Mina båda senaste filmprojekt, "S" och "Lex Magistratus" hade båda premiärvisning idag, (fredag).
Klockan 18.00 i Malmö.
Klockan 18.00 i Lund hade Isak och alla andra 9:or på Östra Torn skolan sin Cabaré.
Valet var lätt, självklart åkte jag till Lund och såg
Odjuret och Skönheten i Awesometown.
En väldigt bra historia med många kända karaktärer och med Karlsson på taket som konferencier.



Andra kända karaktärer var, (förutom Odjuret och Skönheten förstås),
Darth Vader, Alladin, Peter Pan, Lilla sjöjungfrun mfl.
En historia om ungdomslivets många valmöjligheter, frestelser och dilemman.
En historia om frestelser som Hallonsaft och fotmassage.
Vad dessa frestelser egentligen betyder, ja det får ni själva lista ut.
Slutligen föll Skönheten för den inre skönheten istället för den yttre.
Många duktiga insatser på scenen med både agerande, sång, dans och akrobatik.
En tjej råkade ut för en olycka och fick sin knäskål ur led.
Stackaren blev omhändertagen och kunde komma tillbaka redan 10 minuter senare.
En riktig fighter, the show must go on.
Imponerande!

     

Isak spelade Skönheten och han gjorde det mycket bra.
Jag blev väldigt stolt över honom!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: