Rammstein i Tyska "Idol".

Det är det här med människors självinsikt...
Jag brukar normalt inte skratta åt människor som inte når ända fram,
Jag arbetar ju dagligen med barn och unga som behöver hjälp att nå längre,
så jag har en stor tolerans med människors brister.
Alla har vi brister och alla har vi styrkor,
men den största styrkan av allt är att ha självinsikt och inse sina egna styrkor och brister.
Jag vet att jag inte kan sjunga, därför ställer jag inte upp i en sångtävling.
I ett program som Idol syns det många människor som saknar just självinsikt.
Som t ex den här killen:




Det var så här han ville låta...



Inte så jättelikt...eller?
3 Kommentarer
Postat av: Liv

Det räcker att titta på svenska IDOL... jag blir oxå väldigt förvånad när en del människor ställer upp och sen får ett nej för de inte kan sjunga och sen har mage att tjafsa emot! Ibland undrar jag om de som kommer in och är precis kass om de fått betalt för att gå in för att göra bra TV!

2009-06-09 @ 18:13:27
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Micke

Micke:

Jag har oxå funderat på om det kan vara så ibland.

Men troligen har de bara så dålig självinsikt...

2009-06-09 @ 18:50:13
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: kristina

Jo, fast det är ju det som är roligt med idol:)

Och jag älska den sortens humor med folk som tror sig kunna det mesta...



Ha det bra

2009-06-09 @ 22:55:19
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: