PIZZA!!!

Har ni någonsin haft ett riktigt sug efter en specifik maträtt?
Igår skulle jag egentligen träffat min kontaktungdom, och vi brukar oftast käka ute när vi ses.
Pizza, hamburgare eller nåt annat i snabbmatsväg.
Igår eftermiddag när jag var på jobbet fick jag då ett ENORMT sug efter pizza.
Men tyvärr kunde vi inte ses igår, så det blev ingen pizza.
Det blev istället McDonalds med Maria och Ellenor och det var lika gott som pizza.
Men suget efter pizza fanns kvar idag och idag träffades vi, åkte till Avesta pizzeria i Lund och käkade Lunda special.
DET VAR GOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Första tuggorna var lika goda som de första klunkarna öl när man är riktigt törstig en het sommardag.
Nyttigt? Nä, men alldeles för gott.
:-)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: