Generationsskifte!

Som jag skrivit tidigare så har jag sett Motörhead live 5 ggr i mitt liv.
Första gången 1982 och senaste gången 1994.



Likaså har jag varit på Roskildefestivalen 7 ggr mellan åren 1983 - 1990.
Hultsfred har jag faktiskt bara varit på en gång, 1990, men jag såg Hultsfred som en blek svensk kopia på Roskilde, så det blev bara denna enda gång.
Men man ska ju aldrig säga aldrig.
Vidare har jag varit på oräkneliga rock- och punkkonserter och rockklubbar runt om i landet och i Europa
Min resa i musikens värld är långt ifrån över även om jag dragit ner på tempot en hel del.

Nu är det nästa generations tur att ta över.



Jakob fyller som sagt år idag, har redan köpt sin första lagliga öl i butiken, han får sitt leg på torsdag och ska göra sin premiärrunda på puben på fredag.
Han planerar också att göra sin premiär på Rosklide i år.
Isak vill inget hellre än att följa med, men han får allt hålla i sig ett tag till.
Gabbe har länge velat åka till Sweden Rock och då får allt hans far åka med.
Motörhead är ju närmast husband på Sweden Rock, så då kan man ju säga att cirkeln är sluten när jag ser dem en sjätte gång samtidigt som mina söner ser dem för första gången.
Gött!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: