Skön söndag.

Ibland är söndagar riktigt sköna.
Som idag t ex.
Skönt höstväder med sol och lagom temperatur.
Fått en hel del kvalitetstid med familjen och firat första advent
bl a genom pepparkaksbak.
MUMS!!!



Dock har jag kört en massa idag på grund av söners dåliga minne.
Jag har sjäv teflonminne, (nothing sticks),
och får min beskärda del av merarbete pga det.
Men den här gången hade jag full koll, medan en av mina söner
inte hade det. Pappa fick då rycka in och lösa problematiken
genom att köra ett par gånger extra mellan Lund och Staffanstorp.
Bevis på att äpplet inte faller långt från trädet?

Jag hade inte klarat mig länge utan min kalender
och funderar på att köpa in kalendrar till samtliga söner också.
Kalender är klister på teflonet.

1 Kommentarer
Postat av: Tina

Doftar pepparkakor....Är helt nöjd med bloggdesignen självför nu.

2009-11-30 @ 06:49:03
URL: http://withkisses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: