Tankar...

Så här i början på arbetsveckan
sitter jag med lite tankar i huvudet...
Livet har ändrats ganska ordentligt
den senaste tiden.
Till största delen har det varit positiva förändringar,
men såklart inga glädjeämnen utan lite
sorgligheter också.
Men kontentan av det hela är i alla fall att
livet har förändrats ordentligt
under de senaste åren och
just nu är livet MYCKET bra.

Så vad är det då jag funderar över.
Jag funderar på om jag ska våga
förlora fotfästet för en stund och
försöka uppfylla några av mina drömmar...
Läget känns rätt,
men samtidigt är det mycket som ska klaffa.

Mina drömmar?
Film, teater, agerande, skrivande,
kombinera pedagogiken med skådespelandet.
Möjligheterna är många...
Vi får se ur det hela slutar...

1 Kommentarer
Postat av: Al

Hoppas de går bra.Lycka till:)

2009-11-10 @ 20:58:09
URL: http://rockfashion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: