BRÖLLOP!!!

Igår, den 17e oktober 2009,
sade min älskade Maria JA till mig,
(och jag till henne),
och vi blev man och hustru.
Vi hade planerat detta länge,
men höll det hemligt för våra vänner och familj.
Officiellt var det vår gemensamma födelsedag
som skulle firas, 85 år totalt,
och vår inflyttningsfest,
1 år senare.
Men dessutom var det alltså också
BRÖLLOP!
Bilder från kvällen kommer inom kort,
men tills dess ska ni få se den bild på oss
lyckliga 2 som vi använde på framsidan av 
menyn och sånghäftet för kvällen.



Min kära hustru Maria har också gått med på att
för första gången bli offentlig på min blogg.
Hon är inte lika glad för att exponera sig som jag.

Ni kommer också att få en mera detaljerad
beskrivning av kvällen när bilderna publiceras,
men tills dess ska ni få en kort resumé här.

Temat för kvällen var Rock och vi hade förberett
med en DJ som lagt upp en hel rad riktigt
bra rocklåtar.
När samtliga gäster anlänt anlände brudparet
på en Harley Davidson till stort jubel.
Ceremonin hölls i trädgården här hemma
och sen var det jag som blev överraskad
för helt plötsligt kom
Elvis Presley in och gjorde ett uppträdande
som helt knockade hela publiken,
mitt i vårt vardagsrum.
Riktigt coolt!
Festen flöt på med god mat, som min hustru
jobbat hårt med i flera veckor,
god dryck och glada vänner och släktingar.
Vi hade också en liten Rockquiz som vi utsatte
våra kära gäster för.

Likt askungen smet vi sedan från huset kring midnatt
för att checka in på vårt hotell inför bröllopsnatten
och våra kära vänner och släktingar
fortsatte festa till ca 3 på natten.
På hotellet väntade en flaska champagne
och en ask chocklad på oss i ett stort och härligt rum.
Natten var underbar och på morgonen fick vi frukost på rummet.
GÖTT!

Som vår bröllopsmarsch hade vi valt
"I was made for loving you" med KISS.



Det finns ingen man i världen
lyckligare än vad jag är just nu!

10 Kommentarer
Postat av: Liv

F*n vad coolt gjort! Visste ingen förrän de kom hem till er på kvällen? Häftigt Micke! GRATTIS!!!!

Hälsa Maria oxå! Kram Liv!

2009-10-18 @ 21:18:54
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Lazy

Stort grattis till er båda! Jäklar vilken överraskning! Årets fest visade sig oxå bli årets bröllop. Wow!!!

2009-10-18 @ 21:32:00
Postat av: Micke

Micke:

Jepp, årets fest och årets hemlighet. :-)

STORT tack!

2009-10-18 @ 21:59:40
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Michalw

Stort grattis :)

2009-10-18 @ 22:12:58
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: men åh... GRATTIS :D

2009-10-18 @ 22:23:40
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Liv

Ser framemot bilderna!

2009-10-18 @ 23:24:12
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Jonny Blomkvist

Tack Mikael och Maria



För en super kväll, och årets hemlighet !

Så ooooootroligt snyggt jobbat av Maria att hålla

det hemligt även för närmaste väninnorna, även om endel hade misstanke, så visste de inte till 100%.



Att sedan få sjunga med Skånes Elvis, sweet

sweet blue shoes, ... that made my day !!!

Golvet i min bil skakar ännu, jag sjöng hela resan hem... Big smile



Tack för att jag fick fira denna dag/kväll med Er, och alla övriga gäster som vart där.



Många kramar

Jonny Blomkvist & Annette Lindbäck + kidsen o Layka

2009-10-19 @ 00:47:52
URL: http://www.jonnybegood36.zmn.se
Postat av: Ola Ahlm

Vilken fest det blev vännen..Skit kul och grattis igen:-)

2009-10-19 @ 13:00:54
Postat av: Micke

Micke:

STORT tack från oss båda! :-)

2009-10-19 @ 19:09:05
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: peter

hej det var mycket fint gjort

man hade sina anigar ju hihi bra gjort brossan ha en fin dag å hälsa familjen ifrån lille brossan!!!

2009-10-19 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: