Nu var det nära igen...

Ännu en gång blev jag påmind om hur
snabbt allt kan ändras.
I trafiken kan mycket hända och
när man pendlar 10 mil om dagen
så ser man en hel del.
På väg till jobbet idag var jag väldigt nära att
bli klämd av en stor lastbil.
Jag missbedömde avståndet och trodde jag skulle hinna...
Ja, hann gjorde jag ju, men det var
VÄLDIGT nära att jag inte gjort det.
Jag kan inte skylla på nån annan heller,
det var helt och hållet mitt eget fel.
Kunde blivit skjuten i lördags och
kunde kört ihjäl mig idag.
2 ggr på 2 dagar,
nån som försöker säga mig nåt?

Känns som det är dags att växla ner
och ta det lite försiktigt.
Dags att tacka min skyddsängel också...

1 Kommentarer
Postat av: Jonny Blomkvist

Ja, på mindre än en sekund, kan livet vända till

något mindre bra. Därför viktigt att vi kommer ihåg

nära och kära, samt talar om hur mycket de verkligen betyder för en och att man älskar dem.



Dagens I-lands problem, mycket tar vi för givet och självklart ....



Men om det skulle ryckas bort ifrån en, vad göra då?



Många kramar

Jonny Boy

2009-10-17 @ 16:03:43
URL: http://www.jonnybegood36.zmn.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: