Sci Fi mässa i Helsingborg!

Alla filmfreaks, Sci Fi nördar och
alla andra som har intresse av
filmmonster, filmeffekter och
Bad Guys på film fick sitt lystmäte
på Sundspärlan i Helsingborg idag.
Jag var där med alla grabbarna såklart!
För vi är verkligen filmfreaks, Sci Fi nördar
och älskar monster, effekter och
Bad Guys på film.

     

Jag som blivit klassad som Bad Guy
i många av mina senaste filmer fick träffa
några av världens bästa Bad Guys.
Danny Trejo och Rickard Kiel.
Båda var väldigt trevliga och tillmötesgående
och det var verkligen kul att träffa dem.
Både grabbarna och jag gick med breda,
nöjda leenden och våra signerade
foton i händerna.



  

  

Förutom denna roliga dag på mässan,
så hjälpte vi också brorsan med hans flytt idag.
En riktig fin lägenhet och 
jag tror du kommer att trivas där, Peter.

Tjejerna kom hem ikväll från sin helg i
Stockholm och High School Musical
och de är trötta och nöjda.
En perfekt avslutning på en bra helg!

1 Kommentarer
Postat av: pelle

nä men vilken grym mässa! de nedersta bilderna var ju grymma!

2009-10-09 @ 21:06:43
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: