Fest!

Vi hade mina gamla kollegor
från Lund hemma igår.
Alex, Manne, Jens, Jörgen och Sara
var här på kräftskiva.

Vi jobbade med väldigt utåtagerande elever
och hade en tuff arbetsmiljö
med många våldsamma situationer,
men vi hade väldigt kul tillsammans
och vi var otroligt tajta på jobbet.
Många skratt och mycket slit.
Sånt gör en grupp sammansvetsad.

God mat, god dryck, mycket prat
och ännu fler skratt...
...och Singstar!
Det har blivit en vana vid fester med
gänget från det jobbet
och därför var det en självklarhet
även igår.

Maria och Sara var de stora
sångstjärnorna, inte helt otippat.
Själv sjunger jag hellre än bra.
Mina största poäng fick jag med Clash:
"Should I stay or should I go."

     

     

     

 Trots att det blev både öl, vin och whisky igår,
så är jag inte bakis idag, bara trött.
RIKTIGT skönt!

4 Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag då? Varför fick inte jag vara med

2009-09-13 @ 19:48:51
Postat av: Lisa Sorkine

Och jag då? Varför fick inte jag vara med

2009-09-13 @ 19:54:06
Postat av: M i c k a

jajjemen (; så är det.

så har herrn haft en bra helg?

2009-09-13 @ 20:16:09
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Micke

Micke:

Sorry, Lisa.

Det var återförening för gamla gänget på "Stormen", Jens och Sara var bonusgäster.

Hoppas på en stor återförening för hela Höje snart. :-)

2009-09-14 @ 18:35:05
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: