Micke=Filmskurk.

Ja, jag kanske ska låta placeringen av mig
i ett fack inom filmvärlden gå fullt ut
och börja titulera mig "Filmskurk".
Fick manuset på nästa film för snart 2 veckor sen och träffade
ett par av de ansvariga idag för att planera lite.
Javisst ska jag spela skurk igen,
något som jag verkar passa extra bra till
och som jag verkligen gillar att spela.



Av 5 roller i år så är som sagt 4 som elaking.

Elaking eller myndighetsperson,
eller både och som jag varit ett par gånger,
verkar vara de roller jag passar bäst i
och är oxå de roller jag gjort mest av.
Men jag har faktiskt oxå spelat älskare en gång,
men då var jag oxå en elaking,
dock inte mot min älskarinna.
Har spelat affärsman, hamnarbetare, kusk,
homosexuell heminredare med mera också.
Men som sagt, övervägande har jag varit elak
eller myndighetsperson såsom soldat, polis,
vakt eller livvakt, domare och präst.

Men det roligaste av allt är ju förstås att
jag egentligen är en riktigt snäll typ,
trots att jag tydligen är så bra på
att spela elak.

2 Kommentarer
Postat av: pelle

du är född att spela bad ass ;D så är det bara

2009-09-30 @ 23:18:46
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

så sant så, mer onyttigheter till folket. göttigast ;)

2009-10-01 @ 21:26:14
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: