Summering...

Här följer en liten summering av de
senaste dagarna i livet.
Igår var jag med Maria och såg
en föreläsning med Lou Rossling.



En otroligt bra föreläsning där hon berättar direkt ur sitt eget liv.
En föreläsning som andades livsglädje och livsvilja.
Svårt att sammanfatta, men i det stora hela gick det ut på 
att du får vad du ger.
Vill du att någon ska ta din hand,
får du först räcka ut den.

Idag träffade jag min kontaktungdom i Malmö
och vi tog en ríktigt fet fika. GÖTT!

I söndags var det som sagt en trött dag
och det blev mest hemmavistelse i soffan.
Mycket TV-spel med:

  

Ett väldigt underhållande spel,
med massor av bra musik.
Till exempel den här låten:

2 Kommentarer
Postat av: M i c k a

haha jamenvisst, jerry springer är ju fullt och blodigt allvar :P



Jag tror att Lemmy tycker är det löjligste han sett :P för det tycker jag xD

2009-09-17 @ 00:14:25
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: pelle

aah, du kanske har rätt. "ett päron om dan' håller doktorn borta från stan" ;P

2009-09-17 @ 22:02:14
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: