Tisdag.

Tisdag, inledningen på en aktiv vecka.
Elle fyller 8 imorgon och
Gabbe fyller 12 år på fredag.
Båda kommer att få presenter som heter DUGA
och de kommer att bli OTROLIGT glada!
Skriver inget om det än om någon av dem nu skulle
få för sig att läsa här.
Ni får veta mer sen, jag lovar!



Hade det bara varit detta så hade det ju varit hanterbart,
men det är ju såklart mycket på jobbet nu också
och det riskerar att fokuset splittras något.
Men inte alltför mycket,
för hur det än är så kommer alltid kidsen först.
Fokuset på jobbet kan tappas helt
innan fokuset på kidsen tappas.

Har spelat den tidigare här på sidan,
kan spela den igen...
För mina kids, mina 3 söner och min lilla bonudotter:

Sweet Child of Mine!

3 Kommentarer
Postat av: pelle

Oh, vad var det de fick i present då? Man blev ju nyfiken ;)



Och tack ska du ha!

2009-09-23 @ 16:41:56
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anne

Vad ska jag få då??

Jag fyller ju 40 i morgon :-)

2009-09-23 @ 21:26:36
Postat av: Micke

sv:

Anne, min vän, vad önskar du dig på din stora dag?

2009-09-23 @ 21:42:20
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: