46 år och 1 dag samt fredagshumor.

Fredag och jag har överlevt första dygnet som 46-åring.
Känns bra, känner mig fortfarande som 17 vissa kvällar
och som 75 vissa morgnar.
(Oftast hör dessa 2 ihop, 17 på kvällen och 75 nästa morgon.)
Grabbsen har kommit hem, eller ja,
min äldste son Jakob hade några dejter och nån fest i Lund
han skulle på och kommer kanske hem i natt eller imorgon bitti.
Men Isak och Gabbe är här och av mina 3 underbara söner
fick jag en biokväll med dem och då ska vi se
Clintans senaste "Invictus" eftersom de vet att jag är
en helhjärtad fan av Clint Eastwood.
Härligt grabbar!
Ni är BÄST!!!

Jag är verkligen en lycklig man,
Jag har världens bästa hustru och världens bästa barn
och därtill har jag helt otroliga vänner.
Större rikedom än så kan ingen få.

Då låter jag leendet gå över i skratt i dagens inslag
av fredagshumor.

Detta är ett klassiskt klipp...
Jag säger inte att amerikaner är dummare än andra,
men den här amerikanen är osedvanligt dum i alla fall!

Enjoy!



Nu är dags för film, snacks och fredagsmys.
Ha en riktigt trevlig helg allihop!!!

2 Kommentarer
Postat av: Michalw

haha, det där klippet är klockrent. Hon bekräftar ju det man hört, att amerikaner är ett väldig obildat folk hehe

2010-04-23 @ 22:08:56
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Liv

hahaha.......Jag trodde att Europa var ett land!?!..Jaha.....Detta var himla kul!! Tack för att du letar upp små roliga klipp till oss som inte vet vart jag ska leta!

2010-04-24 @ 09:22:44
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: