Nu är det VÅR!!!

Idag har vi haft en aktiv och rolig dag
och våren har verkligen trätt in i livet på riktigt.
Vi satte upp studsmattan idag,
röjde och rensade i trädgården
och gjorde premiärgrillningen för året.

Det enda som saknas för att göra våren komplett
är solbrillorna och en åktur på min Harley.

Här följer lite bilder från vår dag:

Jakob och Elle var riktigt aktiva när vi satte upp
studsmattan och gjorde minst lika stor insats som jag.



Därför fick de också hoppa först av alla såklart.

 

Sen kom alla barnen och de hoppade, hoppade och hoppade lite till.



Alla utom Isak som tyckte de var för jobbiga när alla
var på mattan samtidigt.



När sedan Gabbes kompisar åkte hem kom Robin och Elles kompis
Victoria och det hoppades, hoppades och hoppades lite till.

Sen satte vi på grillen och jag fick inta min favoritposition för sommaren
som förste Grillmaster.
GÖTT!



Alla barnen hjälpte till med arbetet i köket och middagen blev GOD!!!

 

Gabbe, som är typ lika långhårig som jag,
besvärades av håret i ögonen när han jobbade i köket
och istället för att ta ett gummiband tog han...
Ja, kolla bilden...

Imorgon är det en ny vecka
och jag är MYCKET nöjd med vår helg.

1 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Var är bilden när DU hoppar ;) ?

2010-04-12 @ 19:12:25
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: