En RIKTIGT soft söndag!!!

När jag vaknade sken solen och jag hann tänka
att det kanske var en bra idé att dra till beachen med grabbarna,
sen gick solen i moln och stannade där.
Kom lite regn också under dagen så när jag frågade
killarna vad de ville göra idag så blev svaret:
"Så lite som möjligt".
Sagt och gjort, det var precis vad vi gjorde.
Jag hade en idé om att röja lite i trädgården, men nä,
jag kan lika bra göra det imorgon.

TV-spel, hyrfilm och en massa gott.
En härligt soft söndag med sönerna.



Ibland måste man få tillåta sig att bara lata sig.

2 Kommentarer
Postat av: Michalw

Skönt med soft-söndag :)



sv: Ja det var tider det, då inte alla hade möjlighet att spela upp filmer hemma. Känns som att det fanns mer tillfällen att umgås då. Nu för tiden kan jag känna ibland att man inte gör lika mycket saker tillsammans längre. De flesta har ju allt hemma liksom.

2010-08-02 @ 11:36:49
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Ja, absolut är det så :) Jag lyssnade en hel del på hip-hop när jag var 13-14 kanske, innan dess var det mest Iron Maiden, Helloween och liknande, sen efter hip-hop´n kom Slipknot och all nu-metal som blandar metal med hip-hop, så var en rätt naturlig övergång. Sen har det gått mer o mer ifrån hip-hop genom åren och blivit nästan endast rock o metal, men kan väl lyssna på nån hip-hop emellanåt :)

2010-08-02 @ 12:39:58
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: