Första dagen i sista semesterveckan.

Sista semesterveckan påbörjad och sista veckan
med killarna likaså.
Jag har varit nöjd med min semester så långt och det känns
helt ok att vara inne på sista veckan nu.
Idag åkte kilarna och jag till Tomelilla där vi shoppade loss
på Bo Ohlsson.



Pågarna valde vad de ville ha och jag betalade.
En bra deal tyckte vi allihop.
Ett par TV-spel, ett par personliga grejor till Jake
och en sandsäck med boxhandskar och hjälm.
Inte toppkvalitet, men helt ok för att träna och
få loss lite aggresioner på.
Jakob och Isak har tränat boxning ett par år,
så de blev väldigt glada över att få chansen att träna hemma.

Sen åkte vi vidare till stugan i Gyllebo och hälsade
på töserna och fikade lite.



Malin och Maria har hittat en stuga de starkt funderar på att köpa.
Vi tog en titt på den också.
Mycket intressant!!!

Hemfärd och nu är Jake och Easy i Lund och umgås med
kompisar medan jag och Gabbe är hemma och chillar.

Det är ju måndag och då brukar det vara veckans flashback,
men jag har ju ännu semester och saker och ting är inte riktigt som de brukar.
Inför fortsättningen på bloggandet har jag tänkt göra lite förändringar,
bla ändra veckans flashback till veckans rocklåt och blanda nytt och gammalt.

Den här låten är den första och ett underbart exempel av kopplingarna
mellan blues och Rock ´n´ Roll.
Enjoy!!!

Clutch - Electric Worry

3 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Då är vi även överens där då :) Ok, jag har recenserat en hel del punk-pop och punk-rock på sidan, men de låter ju sällan som punk gjorde på den gamla goda tiden direkt! :)

2010-08-03 @ 22:08:06
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Michalw

sv: Sällskapsspel är skoj. Det är nåt jag saknar faktiskt. Visst spelar med Robin gör jag ju, vilket är skoj. Men roligare om man är åtminstone 3-4. Det är nackdelen med att vara själv med grabben, finns mycket saker som vore roligare om man var en lite mer "hel" familj.

2010-08-03 @ 22:26:50
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Hatte :)

Hejhopp :) Lite skralt med uppdateringar tycker jag ;) ??? Tröttnat eller du har skaffat ett liv, hi hi hi :)

2010-08-03 @ 23:24:29
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: