Höststormar? Eller bara blåsande...?

Shit vad det blåser och det har blåst
HELA dagen!!!
Trots att jag är född och uppvuxen i blåsstaden
Helsingborg, så känner till och med jag mig
nästan bortblåst idag.
Spenderat dagen med eleverna på heldagsutflykt
till Ribban med bla sandslottsbyggande.



Höga gick gässen på havet och sanden yrde
så att glasögonen kändes suddiga och håret har,
trots att det satt i hästsvans,
flugit runt över hela huvudet.
Men kul var det ändå.

Valde att inte köra hoj till jobbet idag
på grund av blåsandet, men vägrar tro att
hösten redan är här.
Det ska köras många fler mil innan det är dags att
placera hojen i garaget.

2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Lyssnar på så mycket musik, och är inte speciellt många punk band faktiskt, då är det mer hardcore-punk band isf, där jag kan lyssna på en hel del. Favoriterna är väl Hatebreed, men de blandar med metalcore, så är ju mycket, mycket hårdare än punk!



Offspring lyssnade jag mycket på som yngre, men väldigt sällan nu för tiden. Sen fanns ju Six Pistols och liknande band såklart som är minst lika klassiska, men de är rätt så tidiga, så lite före min generation.



Sen har vi ju lite olika svenska punk band, framförallt med Thåström i fronten kanske!

2010-08-25 @ 19:06:28
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Hatte :)

Jag håller med dej - hösten ÄR inte här! Sommaren har bara ett par dar ledigt:)

Nu blåser det tätt hos oss - Föräldrar börjar stötta upp igen:) Härligt!

Godnatt!

2010-08-26 @ 00:09:50
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: