Imorgon är grabbveckan slut, då kommer töserna.

Sista kvällen på grabbveckan,
imorgon kommer töserna hem.
Veckan med grabbarna har varit helt suverän,
men det ska bli skönt att få hem töserna
för jag saknar min underbara hustru!!!



Dagen har varit lugn,
jag har jobbat mycket i trädgården
och börjar få hyfs på den igen.
Jake är i Lund på fest och hans bröder och jag
har haft en bra kväll med TV-spel, grillning och nu film.

Imorgon när vi hämtar töserna så
ska vi kolla in sommarstugan som Maria och Malin spanat in.
Vi får se vad som händer därefter.

Life is good!!

1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Semester är väl att ta i, var hos svägerskan och hennes familj i Dalsland och hälsade på några dagar precis som förra veckan, och då har jag varken tid, ork eller lust att varken tipsa eller recensera :)



Men nu kan vi fortsätta diskutera punk om du vill det :)

2010-08-06 @ 18:01:00
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: