Mitt i veckan.

Då var mittlinjen korsad och endast 2 dagar
återstår av veckan.
Efter jobbet åkte Maria och jag ner till Beddinge och
hämtade en möbel Maria köpt.
Ett stort snyggt drängaskåp.
Vi lånade släp och Monica och Lars´ bil för att få plats med den.
Efter avlämnandet hemma blev det mat
hos Monica och Lars.
GÖTT!!!

Kollegorna och jag kom på nåt kul idag.
Vi har haft problem med att koppla in skrivaren på nätet
och enligt IT beror det på att råttor gnagt sönder
ledningarna i väggarna.
Vår "gamla" skola hette Humlebo, men döptes om av oss
till Mögelbo efter mögelskandalen.
Nu har då verksamheten flyttat in i Råttebo...
Förutom alla dessa turer kring tjänsterna
i verksamheten så har vi då detta också...
Kan man annat än skratta?

Nu lite musik...

En gammal låt med ännu ett favoritband...

Red Hot Chili Peppers - Knock me down

2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Lite husdjur skadar inte ;) Så knock us out ... Nope :)

2010-08-11 @ 23:21:55
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

sv: Jag har aldrig varit så inne på just Punk, musikvägs, men jag kan aldrig låta bli att tycka punkare dem själva har en så underbart snygg stil! Och det är precis som du säger: det är upp till resten av världen om de bestämmer sig för att hata mig eller inte, jag ger fan i vilket så länge det inte är mina käraste. haha.



FUCK YEAH!

ROCK ON!

2010-08-12 @ 17:45:59
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: