Nästsista dagen innan verkligheten återinträder.

Lördag idag och nästsista lediga dagen detta sommarlov.
På måndag börjar jag min sista vecka i Lund
innan jag börjar jobba i Malmö igen.
Sista dagen med grabbarna hemma,
imorgon ska de till sin mamma igen.
Idag är det också första hela dagen med min underbara hustru
och hennes söta dotter hemma på en vecka.

Jösses, det blev mycket första och sista på en gång det där...

Nåja, dagen har varit bra.
Eller har lekt med kompisar merparten av dagen,
medan killarna och jag har stökat runt här hemma.

Smarrig fruktsallad till fika efter ett dopp i poolen.

 

Maria bakade en god kaka till kvällsmyset och
innan dess blev det grill och mat.
GÖTT!!!

Det har varit skönt att ha killarna hemma så länge och
jag kommer att sakna dem ganska snart efter avfärden imorgon känner jag. 

Imorgon ska Maria till Tyskland och handla alkohol till oss.
Jag och kidsen stannar hemma.

Det var ju Sonisphere festivalen i helgen i Stockholm
och det hade varit underbart att se Iron Maiden, Alice Cooper,
Anthrax, Iggy Pop,
mfl, mfl, mfl.

Men det blev inget för oss för vi hade helt enkelt inte råd.
Biljetter och resa hade blivit rätt dyrt och
det har gått rätt mycket pengar redan den här sommaren.
Men jag är nöjd ändå,
jag har ju sett 2 mycket bra spelningar redan i år.
Rammstein och KISS.

Med tankarna på Sonisphere festivalen:

Iron Maiden - Number of the beast

1 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Ja då börjar snart verkligheten göra sig påmind igen :9

Jobb i två timmar sedan märker vi inte att det varit semester ;)

Jag skojar inte ... vi är åter igen tre personer som jobbar i klass 2a :) Nya rektorn var INTE glad:(

See you monday :)

2010-08-08 @ 12:09:47
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: