Summering av en social helg.

Söndag idag och Maria är iväg för att spela
dockteater med Malin.
Resten av dagen är det bara tänkt att ha
kvalitetstid tillsammans, min hustru och jag.
Mysigt!
Men både fredagen och lärdagen har också varit mysiga,
riktigt mysiga!
På fredagen träffade vi våra nya vänner Magnus och Daniella
och för första gången i mitt liv gick jag
ut för att festa i min hemby, Staffanstorp.
Vi började med att ta ett par öl på Gästis.



Därefter gick vi vidare till "Två kockar" där de hade
Karaokebar.

 

Förutom våra hustrurs sköna sång och våra vänners trevliga sällskap,
så var upplevelsen av vårt besök där minst sagt intressant.
Enligt våra vänner så kan det variera otroligt från kväll
till kväll när det handlar om vilka gäster som besöker stället.
I fredags var det väldigt många, väldigt intressanta karaktärer där.
Men jag gillar att studera folk och deras beteende,
så kvällen var kul!

Igår, lördag så fick vi besök av vår gode gamle vän Lasse.



Alldeles för länge sen sist och alltid lika kul att ses!
God mat, god dryck och massor av goa skratt!

En härlig helg är summeringen av detta!

2 Kommentarer
Postat av: Lazy

Tack igen för en mycket trevlig å välsmakande kväll!

2010-02-21 @ 17:19:45
Postat av: Micke

Micke:

Tack själv Lasse, för trevligt och kul sällskap. :-)

2010-02-21 @ 22:11:10
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: