Familjens smak av rock del 3.

Första arbetsdagen på nya jobbet till ända
och det kändes bra.
Planeringsdag hela dagen och gott om tid att lära känna
mina nya kollegor.
Det här kan nog bli riktigt bra.
Maria gick också tillbaka till jobbet idag efter
att ha varit ledig sen 23/12.
Hon fick ingen sådan mjukstart som jag fick
utan kastades rakt in i underbemannad verksamhet.
Stackaren!
Hennes man får ta hand henne och pyssla om henne ikväll.

Nu till nästa familjemedlems val av rocklåtar.



Isak,
min mellanson på 16 år,
är den av barnen med absolut bredast musiksmak.
Rock och pop, mjukt och hårt i en härlig blandning.
Även han tyckte att bara 2 låtar var för svårt,
men lyckades ändå snabbt välja ut 2 favoriter.
Låtar i min smak också!
Så här kommer Easys val:

Someday - Nickelback



Laugh and a half - D-A-D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: