Familjens smak av rock del 4.

2 dagars arbetsvecka är inte fel.
2 precis lagom arbetsdagar dessutom.
Fredag igen och helg innan jag går tillbaka
till gamla jobbet en vecka och sen fortsätter med nya.
Ätit god middag med god efterrätt och gott vin med Maria.
MYSIGT!

Fredagshumorn utgår idag för lite mera musiksmak.
Nästa familjemedlem presenteras nu:



Jakob,
min äldste son på 18 år,
är egentligen ingen rockare, han gillar hip hop och R´n´B.
Men när jag frågade honom hade han 2 låtar klara
nästan direkt.
2 bra crossovers mellan rock och HipHop.

Här kommer Jakes val:

Walk this way - Run DMC/Aerosmith



IZZO/In the end - Jay Z/Linkin Park

2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Hej där!

Har nu kollat genom din blogg lite. Gillar presentationen av familjens musik ;) Vinnarna för mig är Easy & Elles låtar :)

Känns bra att du hittat rätt fru;) och mår bra. Trots att Maria & jag vuxit upp i närheten av varann... nej ingen för mig kändis. Have a nice weekend :)

2010-01-08 @ 23:16:48
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: pelle

tv ådagar bara? rena lyxlivet du! ;)

2010-01-09 @ 15:57:34
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: