Familjens smak av rock del 5.

Lördag och det har varit en härlig ledig dag.
Maria och jag var med hennes kontaktungdom
på Tekniska Muséet i Malmö och
självklart gjorde vi ett besök i ubåten.
Ännu en gång blev jag där övertygad om att
jag aldrig skulle kunnat ha haft en karriär som ubåtsman.
Jag är alldeles för stor!



Alltid ett kul ställe att besöka.

Nu till nästa familjemedlems musiksmak.



Maria,
min älskade hustru!
En Rock ´n´ Roll tjej som utvecklats
vidare och har en bred musiksmak idag.
Hennes val gick snabbt och utan diskussion.
2 bra låtar med 2 bra band.
Så här kommer Marias val:

Nothing else matters - Metallica



November Rain - Guns ´n´ Roses

1 Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Bra val av din fru. :D

2010-01-10 @ 16:22:18
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: