Helg!

Då var det helg igen och visserligen
har klockan gått förbi midnatt,
men jag räknar fortfarande detta som fredag.
Grabbarna är hemma och fredagsmys har vi haft,
pizza, läsk och chips och en gammal klassiker
på DVD´n.
Örnnästet med Clintan.
Riktigt bra och underhållande ännu, 42 år senare!



Dagen på jobbet var hektisk och stökig,
fredagskänsla hos grabbarna.
Extra skönt med helg efter en sådan dag.
Igår, torsdag var jag på ett möte för att reda
upp gamla saker. Saker sen 7 år tillbaka.
Jag var inte nöjd när detta möte var slut,
jag var rent ut sagt förbannad.
Människor som fokuserar på vad de inte fått
och totalt ignorerar vad de fått.
Otacksamhet och girighet i kombination.
Detta i kombination med ett system där en
människa ljuger och tillåts komma undan med denna
lögn på grund av att sytemet kräver att lögnen ska bevisas.
Historien är inte över än och vi får se hur det slutar.

Nåväl, fredag och grabbarna är hemma.
Dags att skratta!
Dags för lite fredagshumor!
En reklam som jag bara garvar åt,
amerikaner är bäst, eller...?

1 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Hektisk? Jag tyckte lugn? Fram till jag gick;)

Kul filmsnutt:)

Ha en bra helg

2010-01-30 @ 11:49:39
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: