Måndag, frisk igen, bröllopspresenter och veckans flashback.

Ledsen för min tystnad de senaste 2 dagarna.
Jag kraschade i hög feber i lördags
och låg knockad hela dagen igår.
Orkade inte ens spela Playstation 3
och då är jag SJUK!!!
Idag är jag hyfsat återställd igen och
Maria och jag spenderade dagen i Malmö
där vi använde några av våra bröllopspresenter.
Stort tack till Magnus och Greta för
hotellfrukosten på Hilton.
Stort tack till Sanne för shoppandet på Ikea.
Stort tack till Tomas och Lotta,
Linda och Roger, Esbjörn och Yvonne
för middag på Jensens Böfhus och biobesök
där vi såg Luftslottet som sprängdes.
En bra underhållning som avslutning
på en härlig dag.



Måndag är ju Veckans flashback,
så här kommer den, årets första.
Efter en dag på stan, vad pasar då bättre än:
Varning på stan - Magnus Uggla.



Nu, eftersom min kära hustru tagit hand om
sin ynkliga man i 2 dagar, ska jag ta hand hennes
trötta fötter efter en hel dag i högklackat.

2 Kommentarer
Postat av: Renée

HAHA! ja då är man faktiskt rätt tagen :P

2010-01-04 @ 23:43:40
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket :D

2010-01-05 @ 18:30:01
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: