Me and my Harley...and some friends and family 2.

Dagens sociala runda inleddes med att
jag körde till Lund och hälsade på Lasse.



En fika med glass och läsk på en skuggig plats.
Gött!

Sen styrde jag söderut och körde till Oxie för att hälsa på Jonny och Anette.



Här bjöds det på 3-rätters gourmetmiddag och kall dryck i
deras något svalare uterum, något svalare än de dryga 30 grader
resten av tillvaron levde under idag.



 Efter det tog Jonny och jag en
promenad i Oxie som för mig är en rätt okänd plats.
Förbluffande att man kan ha en sådan utsikt mindre än 10 minuter
från Malmö city.

   

Sedan körde jag och min Harley hemåt igen.



Hemma har jag förberett för tösernas hemkomst,
deras tåg skulle varit inne 21.45.
Men det är fullständigt tågkaos i hela Skåne idag och mina töser
sitter fast utanför Hässleholm och kommer ingenstans.

Elle skulle hem till sin pappa direkt efter hemkomsten så
jag fick ringa och berätta läget för honom.
Så nu sitter han hos sig och jag här och väntar på våra
töser som sitter och svettas på ett hett stillastående tåg.



Tufft!

2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Tyvärr har inget nytt sen 1997 med Faith No More, inget annat? :)

2010-07-12 @ 12:16:58
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Metalnallen

Det låter som en plan :)

2010-07-12 @ 14:15:24
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: