Dan innan student och veckans flashback.

Busy, busy, busy!!!
Jakobs student imorgon och vi har varit igång i ca 5 timmar
med att hämta stolar, bord och tält
och sedan sätta upp allt detta hemma hos deras mamma.
Ordentligt slit, men det blir bra!

Jag har en MYCKET förväntansfull son här hemma ikväll.

Idag började det hända saker med jobbet.
Blev uppringd av skolan i Malmö där jag var på intervju
och de berättade att de ville ha mig där.
SKITKUL!!!
Jag berättade detta för mina chefer och de lovade
snabba besked.
Ja, nu tror jag det slutligen börjar hända saker.

Nu till veckans flashback och
vi fortsätter med 70-talspunken.

The Damned - New Rose

1 Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj vilka nostalgirysningar jag fick!

2010-06-13 @ 12:59:33
URL: http://rymdtomten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: