Lördag och motorshow i Staffanstorp.

Idag var det en aktiv dag, (igen).
Elle kom hem idag och
vi fick besök av lille Hjalle som ska sova över
tills imorgon och även Robin kom idag.
I byn var det stor motorshow och där var vi ju förstås.
Veteranbilar, amerikanare, hot rods och hojar.
COOLT!!!



   

   

Hade egentligen tänkt köra dit med min hoj också
och ställa den bland de andra skönheterna,
men den var för skitig just nu
och jag har inte haft tid att putsa upp den.
Alla var i alla fall nöjda med showen.

Hemma igen åkte killarna till Lund för att delta i
dopet av deras yngste kusin på mammas sida.
Under tiden satte jag upp poolen då
vädret varit så otroligt bra hela dagen!
Genast blev det dopp förstås.

   

Eftersom Elle är en poppis tös bland grannarnas yngre barn
har vi haft flera grannbarn här hela eftermiddagen och halva kvällen.
De ville knappt gå hem, men det har varit kul.

Litet tillägg för gårdagen eftersom jag inte skrev om det,
var att jag, Jakob och Gabbe var och såg premiärvisningen på
3 av mina filmer igår, "Eden", "Taxitalker Tom" och "Hem".
Kul att se dem och jag var rätt nöjd med 2 av dem.

Det har varit mycket film i år och det ser ut som det fortsätter likadant.
Inspelning imorgon igen, dag 2 på den senaste filmen jag gör.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: