Onsdag och 2 dagar till SEMESTERN!!!!

Snart, SNART är det semester!!!
Tar först 2 veckor ihop med kidsen,
sen jobbar jag 2 veckor till innan jag drar till Kreta med Maria en vecka
och när vi kommit hem har vi 2 veckor till hela familjen.
GÖTT!!!!!!!

Vädret idag har varit helt fantastiskt,
som gjort för hojåkande.



Som vanligt körde jag hoj till och från jobbet
och när jag kom hem pussade jag min kära hustru
som precis var på väg till svärföräldrarna en stund.
Sen körde jag ut igen på en ren nöjestur.
Här hemifrån till Hjärup, sen vidare till Lomma,
längs havet till Bjärred, från Bjärred till Lund och
sen hem igen.
Riktigt gött!

Igår var jag på Bikeline och snackade med Jörgen
som jag köpte hojen av och han visade upp sitt
senaste bygge.

 

Den här hojen ser det ut som jag får låna nästa vecka
då han ska byta däck på min.
Det ska bli gött att få prova den!

Hojåkande är meditation!!!

2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, vi verkar vara överens inom detta området :)

Frugan min bloggar, är väl mode o allt möjligt, men det är väl hennes vänner och lite annat folk som läser bara tror ja :)

2010-06-17 @ 07:59:50
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Metalnallen

Haha, ja, men det mesta har ju med kläder att göra! Vare sig du skriver om musik, eller film eller bilar/motorcyklar eller cycklar, eller i stort sett vad som helst, så kommer alltid kläder in i bilden :)

2010-06-17 @ 18:46:52
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: