Onsdag.

Då var sista semesterdagen kommen och snart gången.
Imorgon är det arbete igen och sen är det långhelg.
HÄRLIGT!!!
Sista inspelningsdagen av "Var man är fri" idag
för min del. Resten av gänget har en dag imorgon oxå.
Ett kul jobb och och ett kul gäng som sagt.

   

Ikväll var jag på provfilmning för en reklamfilm,
får besked på den i nästa vecka.
Kändes åter som det gick bra, men som vanligt
vet jag ju inte hur bra de tyckte det var förrän nästa vecka.
På fredag är det som sagt dags igen och då
spelar jag en välklädd man som kommer att bli mördad.
Ja, som sagt, först händer ingenting, sen händer allt på en gång.

3 Kommentarer
Postat av: ztizze

Glad påsk !

2010-04-01 @ 10:42:22
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: pelle

Ey, hoppas du får dig en roll nu, vore ju skitkul!

2010-04-01 @ 14:46:45
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Kurre

Ha ha! Andreas ser ju för badass ut med puffran! Papi chulo!

2010-04-01 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: