Filmsöndag.

En härligt solig dag,
jag åkte till Malmö med hojen och hämtade upp min
gamla kollega Heidi från Dammfri och sen körde vi till
lilla Asmundtorp utanför Landskrona
där vi spelade in film.
Fortsättningen på "Actionfilm" som påbörjades förra året.
En kul inspelning som ska fortsätta och
avslutas nästa helg.

   

Jag tycker det är otroligt kul att arbeta med film,
men oavsett hur kul det är så
kan 5 roller på 6 veckor vara lite slitsamt.
Plugga in och agera 5 helt olika karaktärer
kan nästan kännas lite schizofrent.



Hemma var svärmor, svärmormor Gertrud
och Robin på besök.
Efter deras hemfärd högg jag lite ved och tog en lång promenad
innan jag landade hos min kära hustru i soffan
där jag fortfarande sitter.

1 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Lång promenad ... då toppar du ligan nu då ;)

Svårt nog att vara sig själv ;) och du är många i samma vecka :)

2010-05-02 @ 23:35:32
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: