Ledig dag.

Gött med en röd dag så här mitt i veckan.
Maria är och målar ansikten på små barn på
City Gross här i byn och jag har precis varit och
hämtat Elle där.



Det var närmast tivolistämning med massor av roligheter
både innanför och utanför varuhuset.
Bla tog Elle två turer med räddningstjänstens kran
och fick se Staffanstorp från 28 meters höjd.

 

Kul!!!

Nu ska jag snart ta och tvätta hojen som blivit riktigt
skitig efter ett par turer i "vårvädret" som närmast liknar
höstväder med regn och blåst.
För snart måste ju solen komma igen och
då ska hojen BLÄNKA!!!



Om jag orkar och hinner så blir det kanske lite
trädgårdsarbete och ett träningspass med yxan på veden.

Men jag ska akta tårna...

1 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Varit i din "by" hela förmiddagen - såg dej inte;)

Hoppas tårna sitter kvar ;) - hörde inte ambulansen heller :)

Tjingeling

2010-05-13 @ 23:08:36
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: