Nya filmer och veckans flashback.

Ny vecka och nya möjligheter.
Jag skulle ju fått besked om min tjänst idag,
men inte då...
Allt är ännu inte klart så jag får helt enkelt
vänta några dagar till innan jag får besked.
Känns riktigt surt!!!

Nåja, jag var och spelade in film också idag,
och det blev en rolig kväll.
Ny roll i en kortfilm med både brutala och
övernaturliga inslag.
Spelar en större roll som fadern till pojken
som har huvudrollen.
Fick en del nya kontakter i filmvärlden
och som vanligt träffade jag också en del gamla
bekanta som jag arbetat med tidigare.
Ännu ett exempel på att filmvärlden är liten
och här i lilla Skåne är den ännu mindre.
Man finner vänner som man samtidigt måste bli
konkurrent med om de jobb som finns här nere.
Ännu en sanning om den
"glamorösa" filmvärlden.

Måndag och då är det såklart veckans flashback.
Tänkte gå tillbaka till punkens ursprung...
Alla känner ju till Sex Pistols och The Clash,
men det fanns såklart MASSOR av andra samtida band.
Jag tänkte presentera en del av dem under de
närmaste veckorna.

Sham 69 - Angels with dirty faces

1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, det kan man lungt påstå :) Men ska väl ta mig tid snart och läsa ut Slash´s bok i alla fall, såg att Ozzy hade släppt en biografi här om dagen också!



Tack, det ska vi allt göra!

2010-06-01 @ 06:38:28
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: