Onsdag och ännu hemma...

Jaha, planerna ändrades något
och jag är ännu hemma och kommer att
vara det imorgon oxå.
Fortfarande trött hela tiden och öm i kroppen,
så jag tar den här dagen och morgondagen till
ren vila och återhämtande.

Orkade i alla fall med bion igår med pågarna
och vi gillade alla filmen.
Inte den vanliga kostymerade,
snygga versionen av Robin Hood,
utan en mera skitig och mer äkta medeltidsmiljö.
Kändes på många sätt mer äkta.

Idag åkte pågarna hem till sin mamma
och det är bara jag och töserna kvar hemma.

Jepp, jag saknar dem redan...


2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Angående Dio – Holy Diver : Absolut en grym klassiker, och absolut RIP Ronnie! Hört Killswitch Engage version av låten?



Angående System Of A Down – Aerials : Ja, de gör väldigt unik och spännande musik! De har tyvärr haft paus ett bra tag nu, men finns två sidoprojekt, dels sångaren Serj Tankian har släppt soloalbumet Elect The Dead. Och gitarristen och trummisen har bandet Scars On Broadway med samma namn på plattan, där har du två album att kolla upp :)



Angående Slipknot – Spit It Out : Ja, tråkigt nog många dödsfall nu :( av ren nyfikenhet, vad tycker du om Slipknot?

2010-05-26 @ 21:55:47
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Metalnallen

Det tackar vi för :)



Ja, jag älskar musik, framförallt då inom alla rock o metal genrer, så kan väl en del vid det här laget :)



Jag älskar Killswitch Engage cover, en av de absolut bästa jag har hört!



Jag har faktiskt inte lyssnat mycket på Gwar, så kan inte uttala mig där, men du kanske har rätt. Finns ju många band med masker o liknande med, t.ex. Slipknot och Gwar då, Mushroomhead m.m. Om musiken är lik vet jag inte!

2010-05-27 @ 13:43:17
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: