Social runda...

Solen sken idag och även om det var lite kallt i fartvinden
så var det perfekt väder för hojåkande.
Körde till och från jobbet och på vägen hem
körde jag inom Hep Cat store och hälsade på min
gode vän Robban för att visa upp åket.
Jag åkte sen vidare till Anne och Anders för att göra samma
sak, men de var inte hemma.
Väl hemma drog Maria på sig hjälmen och hängde med ut på
sin premiärtur med hojen.
Vi åkte till Lisa och Bengt för att lämna en present
som tack för deras fällning av våra träd.
De fick en korg full med öl,
vilket uppskattades mycket!
Olika, ovanliga och lite udda ölsorter
hopplockade av vår vän Micke som jobbar på Systemet
och har ett särskilt öga för kvalitetsöl.

Min Bikerbabe!



En korg full med öl.



Redo för att dra vidare på vägarna...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: