Veckans flashback.

God afton!
Maria och jag har precis sett Avatar på DVD,
därför blev det ett så här sent inlägg ikväll.
Jag gillar verkligen när en film visar sig vara precis så 
bra som folk påstår att den är.

Idag är det måndag och Maria har gått genom en jobbig upplevelse.
Hon har blivit magnetröntgad, men min tuffa hustru fixade det lätt 
och hade inget problem med att ligga i ett trångt,väsnande rör.
Hon har haft problem med sin höft ett tag nu och 
ingen läkare har kunnat se vad problemet är.
Förhoppningsvis får vi svar nu.

Fick lite mer info av mina chefer idag angående min tjänst.
Inom 2 veckor ska beskedet vara definitivt,
får jag stanna eller gå?
Under tiden har jag sökt 3 tjänster och ska på min första 
intervju nästa fredag.
Det ska bli intressant!

Med tanke på min situation så borde ju 
The Clash´s Should I stay or should I go
passa som bäst som flashback idag...

Men det är ju så att ännu en rocklegend har gått ur tiden.
Ronny James Dio blev ännu ett offer för Cancer igår morse.
Såklart måste jag ju då spela en av hans låtar.
Holy Diver är ju en av hans mest kända, 
men den har jag spelat tidigare, så därför tar vi en annan av hans 
hits idag.
 
Ronny James Dio 1942-2010.

Dio - The last in line

1 Kommentarer
Postat av: Pink Guerilla

Bra låtval! R.I.P Dio, vilen jäkla tragedi.



Vad tyckte du var så bra med Avatar? Jag gillade den verkligen också men kul att höra vad andra tycker:)



KRAM! och tack för stödet i denna svåra tid för mig <3

2010-05-18 @ 14:17:48
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: