Helg och fredagshumor!

Så var det äntligen helg igen!
HÄRLIGT!!!
Maria slutade tidigt idag och gick på bio med Elle.
När jag sen slutat jobba så dejtade vi i Malmö centrum,
gjorde lite julklappsshopping och sen bjöd
min goa hustru på restaurang.
GÖTT!!!
Underbara hustru!!!

På julklappsshoppingen hittade jag denna:



En komplett samling av Sabbath under
"Ozzy-åren" 1970-1978.
Riktigt häftig julkapp till en Sabbath, eller Ozzy fantast.

Nu är det soft fredag hemma och såklart
FREDAGSHUMOR!!!

Lite Robert Gustavsson med politisk satir...



Ha en suverän helg!!!

2 Kommentarer
Postat av: ELIN

svar; slipper man peela krågor hos katten så är det glamoröst liv man lever

2010-11-27 @ 12:27:52
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: michalw

Jävligt cool Sabbath-box som skulle göra sig bra bredvid min Metallica-box i bokhyllan. Vad kostade den??

2010-11-27 @ 15:34:42
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: