Lång dags slut...

Precis kommit hem efter en lång, fullspäckad dag.
Arbete på fm, sen hjälpte jag min kontaktungdom flytta på em.
Däremellan hann jag hälsa på mina gamla kollegor
och elever, (och det blev ett kärt återseende),
samt käka lunch med Jakob.
Efter flytten var det föräldramöte i Gabbes klass
och jag hade därefter tänkt åka och repa teatern, men
föräldramötet drog ut ordentligt på tiden, så
det blev inget rep för min del.

Tänkte göra lite reklam denna onsdag,
först och främst för teatern jag arbetar med:

Den 4/6 är det premiär för musikalen
1811, slaget om Klågerup!
200 år efter det verkliga slaget/massakern.



Missa den inte!!!

Läs mer här:
1811

Nästa reklam kommer här och det är för min
bloggbroder Freds riktigt bra band
Massive Dynamics.



Nu är det så att de behöver er hjälp i metro on stage!
Gör så här:
1. Gå in här
2. Logga in uppe i högra hörnet
3. Klicka på det gröna hjärtat

De är riktigt bra, så kör hårt och...

Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: ELIN

föräldrarmöte.. hm. alla föräldrar ska dra ut på tiderna, är det inte så? Själv hade man suttit " fråga för fan inte mer nu" så är det alltid någon som gör det.. inte för jag gått på ett sånt möte men jag kan tänka mig att det är samma sak som att sitta i ett klassrum där en elev måste fråga något på övertid..

2011-04-28 @ 09:41:48
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Helt rätt att stödja Fred och bandet!

2011-04-28 @ 10:34:48
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: ELIN

haha attans :D

2011-04-28 @ 20:29:04
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: