Dagen efter kvällen före...

En riktigt kul kväll igår.
Cyklat runt hela Staffanstorp, ätit riktigt gott,
druckit riktigt gott och lärt känna många riktigt roliga människor.

Idag...mår jag som jag förtjänar...
Inte särskilt bakis, men trött, seg och sliten.
Men det har det varit värt.

Lite bilder från gårdagen:

Samling på Folkets Hus där jag fick min första dam
Eva och vi cyklade hem till en annan Eva som bjöd på fördrink.



 

Maria cyklade med sin första man Magnus till Christel för detsamma.



Därefter cyklade jag vidare med min andra dam Pernilla till
just henne för förrätt.



 

Maria cyklade med André till Camilla för detsamma.



Sen cyklade jag med Camilla till hennes hem för huvudrätt.



 

 

Maria cyklade med Blagoja hem till oss där Maria stod för huvudrätten



   

Jag cyklade sen vidare med Pia till Annika för efterrätt.



   

Här träffade jag också Ullis som är en riktig rockveteran.
Hon har jobbat på Sweden Rock i 11 år och
träffat många av storheterna back stage.



Låter som ett drömjobb!

Maria cyklade med Tore till Sandra för sin efterrätt.



Sen cyklade vi alla tillbax till Folkets Hus för fortsatt fest
och jag fick återse min hustru för första gången på många timmar.



Här festades det loss till klockan 1 på natten då det skulle vara
tyst enligt bestämmelserna...

   

    

...men några av oss fortsatte hem till Thomas och Erika där det
blev efterfest.



   

Framåt 3-tiden på natten drog Maria, jag, Camilla och Jens oss tillbaka
och cyklade hemåt.



En riktigt kul kväll som sagt och många nya, roliga bekantskaper.

Imorgon börjar åter allvaret,
terminen börjar och alla kidsen är tillbax.
Även för Isak och Elle är det nu slut på sommarlovet.

Men innan vi vet ordet av så ska jag och pågarna vara
lediga för att åka till Stockholm.
Sweet!

Rock on!

4 Kommentarer
Postat av: Torun

Kul att pratas vid igår. Vi var helnöjda! Trevligt att se bilderna du lagt ut också!

2011-08-21 @ 21:29:10
URL: http://matnjutning.blogg.se/
Postat av: Hatte ;)

Ser riktigt kul ut :) men du ... att du mår som du förtjänar :( Det är vid de här roliga tillfällena det kommer för en dagen efter att ;) vi tyvärr inte är 20 ;) hehehe Du är inte ensam om det - här är en till :)

Ha det superbra i morgon när alla kids kommer - håll dej undan alla baciller ;) Våra lyckades hosta på oss ;)

Kram till er båda :)

2011-08-21 @ 21:56:16
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Oj oj efter all den cyklingen måste ni vara i perfekt form!

2011-08-22 @ 11:00:51
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Pia H

Vilka bra bilder, de lyckas verkligen visa hur trevligt det var! Tack för en trevlig cykeltur genom hela Staffis:-)

2011-08-23 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: