Semestermåndag.

Ledig måndag har inneburit en del trädgårdsarbete för mig.
Ja, fram tills det började ösregna då såklart.
Jag hinner med rätt mycket när jag är ledig,
trots att jag tar det väldigt lugnt och gör det helt och hållet i min takt.
Maria har jobbat och stått i, stackaren och
stack dirkekt till gymet efteråt.



Tänk om jag också kunnat haft en sådan motivation...



Pågarna har varit iväg på egna äventyr allihop idag.

   

Nu är dock familjen samlad igen för lite kvällsmys med
nån bra film på DVD´n.

Men först måste vi ju höra lite Rock ´n´ Roll.
Det var ett tag sen jag spelade de här tyska pågarna på bloggen,
så här kommer de...

Rammstein - Adios´



Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Jajjamän :) Men jag ska höra med GetMetal, så får vi se om de fixar biljetter, brukar få höra av mig en månad innan spelningen. Hade varit jäkligt kul i alla fall!

2011-08-01 @ 22:32:30
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Duktigt jobbat av dig - tur du blev räddad av regnet ;-)

2011-08-02 @ 10:25:20
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: