Trött torsdag och snart helg.

Jösses, den här veckan har gjort mig trött...
Långa intensiva dagar och aktiva kvällar
har helt kört slut på mig.
TRÖTT!!!
Men kvällarna har varit härliga, så
därför är det en positiv trötthet.

Igår var jag och Maria på Malmöfestivalen.
När vi kom dit spelade Erik Saade på stora scenen
och det undvek vi så mycket vi bara kunde.
Mattorget, (Gustav Adolfs torg), besöktes och först
åt vi vildsvinskebab, (såklart).



Sen blev det friterad banan och glass till efterrätt.



MUMS!!!

Gled runt ett tag till på Festivalområdet och
fick sen se September.



Inte riktigt min musik, men en söt tös
med en bra röst och gratis konsert är ju inte fel.

Som avslutning tog vi en avslappnad stund vid hamnen.



GÖTT!

Även idag hamnade jag på festivalen,
den här gången med min kontaktungdom.
Grekiskt grillspett den här gången och
ingen musik.

Troligen blir det festival imorgon också och
så här många dagar har jag
ALDRIG besökt Malmöfestivalen förr...



...men gött är det.

Imorgon kommer grabbsen och det ser jag verkligen
fram emot!

Rock on!

4 Kommentarer
Postat av: charlotte

Haha, ja jag betalade pengar för att se på Eric Saade i fredags. Har sällan sett min 9-åriga dotter så lycklig. Han har verkligen något som går hem hos små kidsen :)

2011-08-25 @ 22:34:56
URL: http://radiogirl500.blogspot.com
Postat av: Metalnallen

Precis :) Idag har jag jobbat på min födelsedag, men så brukar det vara! Men tog mig ett glas rött här hemma, och tagit lite ledighet, så ska bara jobba ett pass till och med torsdag, så känns gött :)

2011-08-25 @ 23:17:01
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Tant Kim | Design & Layout

HEhe, ja så otroligt trött igår när jag kom hem, låg och sov i sängen vid 21.00 :P Haha



Okej, härligt! Det är bra att du är så detaljerad som möjligt så går det snabbare att få den klar. :)



Ha en bra dag, nu ska jag iväg till plugget snart!

2011-08-26 @ 05:57:02
URL: http://www.tantkim.com
Postat av: ztizze

Vildsvinskebab is the shit, bästa festivalmaten ! Trevlig helg och kapsyl av !

2011-08-26 @ 06:58:33
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: