Onsdag.

2 skoldagar kvar i Lund och Staffanstorp,
i Malmö har vi 7 skoldagar kvar,
sen är det äntligen LOV!!!

Nej, jag har inte ferietjänst och är ledig hela lovet,
utan jag har alldeles vanlig semestertjänst och
är ledig 4 veckor.
Men att jobba på lovet är rätt gött.

Fått lite nya bilder på Facebook från teatern som
jag måste visa.

Jag möter publiken inför varje föreställning på detta
trevliga och gästvänliga sätt:



På scenen, vid mötet med drängarna förvandlas
jag sedan till detta:

   



   



Malmö Husarregemente, kallades under sin tid för
"Det blänkande helvetet".
Jag gör mitt bästa för att leva upp till detta namn på scenen.

Men som jag skrev igår så är ju jag och stackars Peter,
som ni ser få stryk här på bilderna,
goda vänner bakom scenen.



Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: Hatte ;)

Jo visst måste du intala dej att det är Gött på loven ;) Jobba - Ledig??? Vilket e Gött;)??? He He

Sen har du ju en riktigt kul fritid på scen ser jag:) Nice

2011-06-08 @ 22:39:37
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Sv: Rekomenderas starkt =D

2011-06-09 @ 18:52:07
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: