Tisdag med veckans Tee.

Så var det tisdag, arbetsdag och en rätt ok sådan.

Efter jobbet åkte jag med våra 2 hjältar från 1811,
Lars och Mackan och plockade ner alla reklamskyltar
för föreställningen.
Stora och tunga var de, men kul hade vi.

Därefter åkte jag till Magnus och Greta, där Maria och Elle redan var,
för att fira Hjalle och Kalle.

   

Kul kalas för småkillarna med full action!
Mormor och morfar, farmor och farfar,
gammelfarmor, morbröder, fastrar och kusiner, alla var där!

Nu har vi landat i hemmets lugna vrå och softar innan natten.

Veckans Tee...
Det var ofta väldigt svettigt under teatern.

   

Dels var uniformen varm och sen var vi ju väldigt aktiva
på scenen så mina Tee´s under uniformen gick åt i rask takt.
Jag letade djupare och djupare i garderoben
och ännu en gammal raritet som jag trodde försvunnit för länge sen
dök upp, nämligen den här:



Riktigt gammal och sliten med krackelerande text,
men fortfarande cool och riktigt kul att hitta den igen!

2 Kommentarer
Postat av: Jessica

vilka fina bilder =D

2011-06-21 @ 23:13:28
URL: http://www.bonusfamilj.net
Postat av: Camilla

Hahaha...den som söker,den finner ;)

Ha det bäst!

2011-06-22 @ 09:31:08
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: