Mitt i veckan, teater och en medmänsklig insats.

Så var det onsdag och jag jobbar bara imorgon
också den här veckan.
På fredag ska jag åter till Svinarp och arbeta med
dess "Starke man".



Det ska bli kul!

Repetitionen av 1811 igår gick bra.



Nu börjar allt falla på plats, 17 dagar innan premiären.
Biljettförsäljningen är igång för fullt, redan är 25% av våra biljetter
beställda, så har du planer på att se föreställningen så förboka IDAG!

[email protected]

Pressen har skrivit en del om teatern och händelserna för 200 år
sen som vi beskriver i föreställningen.

Läs vad som står i:

Skånskan

Skånskan 
Sydsvenskan

Intressant läsning!

Så här inför sommar och semester är det bra att skänka en tanke
åt dem som har det svårare än du och jag,
samt stödja dem som arbetar för att göra deras tillvaro bättre.

Läkare Utan Gränser

2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Låter som du håller på att byta jobb;)

Verkar kul!

2011-05-18 @ 23:29:39
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Kort

Hoppas ni får slutsålt =)

Tycker det är bra att man kan skicka stöd till de som behöver hjälp med sms nu =)

2011-05-19 @ 20:30:08
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: